środa, 12 lipca 2017

Zabieram Was do Arkadii



Nie, nie do tej galerii handlowej... Chcę zaprosić Was do położonej w Mazowieckim miejscowości niedaleko Nieborowa. Co tam znajdziecie? Park w stylu angielskim z czasów XVIII wieku. A dokładniej? Świątynię Diany, Dom Arcykapłana, Domek Gotycki, Akwedukt i Grotę Sybilli. Park w Arkadii założyła Helena z Przeździeckich Radziwiłłowa, zgromadziła wiele dzieł sztuki, które w Arkadii można podziwiać. 













































































































































Byliście kiedyś w Arkadii? Jeśli tak to jak Wam się podobało?



21 komentarzy:

  1. Niestety mam zbyt daleko, żeby odwiedzić, ale kiedyś na pewno się uda, wygląda to cudnie *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam, ale ja ogólnie nie przepadam za tego typu zwiedzaniem :D


    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam nie tylko zwiedzać można. Fajne miejsce na piknik wśród pięknych widoków :)

      Usuń
  3. woow, jak tam klimatycznie <3

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne miejsce. Na początku patrzac na zdjęcia myślałam, że to Grecja. Wspaniale że mamy w Polsce takie cudowne miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam tam jako małe dziecko. To miejsce dla mnie ma swój urok i magie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne zdjęcia, chciałabym odwiedzić to miejsce :)zaobserwowałam!
    http://upadle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej przepięknie tam, z chęcią bym się tam wybrała!
    Mieszkam w Mazowieckim i myślę, że miałabym tam niedaleko! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia! :))

    https://www.instagram.com/p/BWSsJjfBnVp/?taken-by=kidrauuuuhll

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia! :))

    http://start-afire.blogspot.com/2017/07/sunday-ootd.html


    OdpowiedzUsuń
  10. Czasami zapominamy, że u siebie w Polsce też mamy takie niesamowite zabytki. Aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne zdjęcia :3 z racji tego, że są wakacje może i ja się tam wybiorę :3 pozdrawiam i zapraszam :D
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świątynię Diany, Dom Arcykapłana, Domek Gotycki,

    OdpowiedzUsuń