wtorek, 8 sierpnia 2017

Urlop w Lubelskim

Na stałe mieszkam na Mazowszu, jednak moje korzenie na zawsze już  będą na Lubelszczyźnie.  Chciałabym pokazać Wam kawałek mojego dzieciństwa, wczesnej młodości. Zaprosić wirtualnie a jeśli Wam się spodoba być może wpadniecie tam.


Jezioro Wytyckie




Lublin































Ogród Saski
















Było naprawdę gorąco...







UMCS miejsce, gdzie spędziłam kilka lat.








Carnaval Sztukmistrzów


Las












Włodawa - miasto trzech kultur










Katolickiej





Prawosławnej


i tej, której już nie ma. Judaistycznej.







Okuninka i jezioro Białe. Kto zna?




Sobibór. Miejsce dawnego obozu śmierci.
















Nie zapominajmy...



Kocham to miejsce!

























 

Lubelskie - warto zobaczyć.  Byliście kiedyś?

3 komentarze:

  1. Raz tylko byłam w tamtych okolicach, ale nie miałam okazji nic zwiedzić. Dziękuję za Twoja wirtualną wycieczkę :) bardzo przyjemna

    Pozdrawiam

    https://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia!:)
    Wygląda na naprawdę fajne miejsce do odpoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mieszkam na Lubelszczyźnie, to piękne województwo, o wielu ciekawych przyrodniczych miejscach :)
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do wspólnej obserwacji.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń